kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öğrenciler namaz kılıyo diye mi iran gibi olacağız! Çıkarın şu at gözlüklerini...

Bizde lise zamanı öğle aralarında cuma ya giderdik, bi çok kişi de gidiyordur eminim. Bu yüzden mi Cumhuriyet rejimi çökecek. Yapmayın Allah aşkına.

Biraz düşünün, önyargılarınızla değil beyninizle hareket edin.
Benim beynimi kullanamadığımı mı iddaa ediyorsunuz ?
edit: ayrıca -rep vermişsiniz, karşıda ki insanı tam anlamadan benzeri bir yargılama yapmak verdiğiniz öğütü çok doğruluyor.