• 15-11-2009, 20:12:11
    #10
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Recep Demirkaynağın standup showu vardı bende. Hangi kanalda program yapıyor şu an?
    Ayrıca çok güzel cevap vermiş
    hilaltv de ne var ne yok diye bir programı var
  • 15-11-2009, 20:18:09
    #11
    undefined adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ibadetten rahatsız olan faşistler savunucusu olduklarını iddia ettikleri cumhuriyetin anayasasını okusunlar o da yetmezse türkiyenin imzaladığ insan hakları beyaannamesini okusunlar.
    bunun tek bir adı var, nefret suçu
    Bide İstiklal Marşını okusunlar.
  • 15-11-2009, 20:18:35
    #12
    Siz zaman, vakit, taraf, star okuyun. Samanyolu, ATV, Kanal Türk, Kanal A izleyin.
    Gün gelecek devran dönecek.
  • 15-11-2009, 20:19:14
    #13
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bide İstiklal Marşını okusunlar.
    Yeter de artar o satırlar. Tabi anlayana.
  • 15-11-2009, 20:19:32
    #14
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uğuru adam yerine koyup ona cevap verene tepki gösteriyorum. : )
    Uğur Dündar adam değilse sen hiç değilsin.
  • 15-11-2009, 20:20:16
    #15
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz zaman, vakit, taraf, star okuyun. Samanyolu, ATV, Kanal Türk, Kanal A izleyin.
    Gün gelecek devran dönecek.
    Devran 2002'de döndü zaten. Ondan önceki günleri çok beklersiniz daha siz.
  • 15-11-2009, 20:21:56
    #16
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devran 2002'de döndü zaten. Ondan önceki günleri çok beklersiniz daha siz.
    Gün doğmadan neler doğar
  • 15-11-2009, 20:28:04
    #17
    siz ugur abiye kurban olun sizden daha dindar en azından Allah peygamber edebiyatı yapıp milleti soymuyor
    o haberde ki kasıt cocukların namaz kılması degil tabi siz bunu anlıyamayacak kadar geri kafalı oldugunuz için size ne deseler boş kacınız ugur dundar gibi serefiyle bir yere gelmiş

    bu lafları kaldıramayanlar kendilerini birazdan belli eder
  • 15-11-2009, 20:28:42
    #18
    Uğur gibi şer*** adamların olduğu bir ülkede yaşamak bile işkence..