Umarım bu ülke iran gibi rejim yaşamaz.
öğrenciler namaz kılıyo diye mi iran gibi olacağız! Çıkarın şu at gözlüklerini...
Bizde lise zamanı öğle aralarında cuma ya giderdik, bi çok kişi de gidiyordur eminim. Bu yüzden mi Cumhuriyet rejimi çökecek. Yapmayın Allah aşkına.
Biraz düşünün, önyargılarınızla değil beyninizle hareket edin.