• 06-06-2024, 17:40:55
    #10
    iyovi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahaha hakikaten hiç güleceğim yoktu yalnız bunu yaparsak konu başlığı değişebilir
    bişe demim yoksa ortalık karışır azıcık susayım o zaman ama tecrube olarak diyim sana sadece anla test edilmiş yani itinayla
  • 06-06-2024, 17:42:52
    #11
    iyovi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahaha hakikaten hiç güleceğim yoktu yalnız bunu yaparsak konu başlığı değişebilir
    Konu başlığı çok güzel lakin konu kategorisi değişebilecek bir konu olabilir, önemli olan bu görüntüdeki olay değil benim gözümde. Erkeğe şiddet her alanda yapılıyor hatta cinsiyetsizleştirme çabaları bile hükmümüzü ortadan kaldırmaya yönelik. Bu konuda acil adımlar şart
  • 06-06-2024, 17:46:13
    #12
    medyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bişe demim yoksa ortalık karışır azıcık susayım o zaman ama tecrube olarak diyim sana sadece anla test edilmiş yani itinayla
    Bu konuda sonuna kadar arkandayım lakin cinsiyet ayrımcılığı yaptığımı düşünmesin kimse boş yere linç yemeyelim her iki taraf içinde sabır bir yere kadar malesef çok üzücü bir durum.

    ErkutErcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığı çok güzel lakin konu kategorisi değişebilecek bir konu olabilir, önemli olan bu görüntüdeki olay değil benim gözümde. Erkeğe şiddet her alanda yapılıyor hatta cinsiyetsizleştirme çabaları bile hükmümüzü ortadan kaldırmaya yönelik. Bu konuda acil adımlar şart
    Yorumlaman ve yaklaşımın gayet güzel artık neredeyse kimse bulaşmıyor ciddi bir ilerleyişe bir çok etkenden dolayı bu konulara girmek istemiyorum sonra çok uzuyor gidiyor bu mesele
  • 06-06-2024, 17:48:42
    #13
    kadınlara şiddet daha yoğunlukta olduğu için kadına şiddet bir tamlama oldu ama aslında şiddetin cinsiyeti yoktur ve aradaki fark medyanın yansıttığı gibi değildir. Erkeğin kadına şiddeti, erkeğin erkeğe şiddeti gibi "şiddet" kelimesinin önüne cinsiyet eklenmesi bana hep saçma gelmiştir. Şiddet şiddettir. Toplumsal şiddet diyebiliriz en fazla. Toplumsal şiddet nasıl azaltılabilir, neler yapmalıyız.. şeklinde kullanmalıyız bence.
  • 06-06-2024, 17:49:18
    #14
    iyovi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda sonuna kadar arkandayım lakin cinsiyet ayrımcılığı yaptığımı düşünmesin kimse boş yere linç yemeyelim her iki taraf içinde sabır bir yere kadar malesef çok üzücü bir durum.


    Yorumlaman ve yaklaşımın gayet güzel artık neredeyse kimse bulaşmıyor ciddi bir ilerleyişe bir çok etkenden dolayı bu konulara girmek istemiyorum sonra çok uzuyor gidiyor bu mesele
    Eyvallah Kardeşim, biz bizim gibi düşünenlerle birlikte olabilsek zaten yeteriz de artarız da kırıntılarımıza.
  • 06-06-2024, 17:50:03
    #15
    Senelerdir kadına şiddet başlıklarını eleştiririm. Şiddet şiddettir! Kadını, erkeği, çocuğu, yaşlısı olmaz. Bunu kafada oturtmadığımız sürece kadının erkeğe yaptığı şiddete böyle güler dalga geçeriz. Tam tersi olsaydı şimdi tüm sosyal medya ayaktaydı. Ya da erkeğin, erkeğe şiddet uyguladığı bir senaryo olsaydı sanki film sahnesi seyrediyor gibi seyredip geçerdik değil mi?