bişe demim yoksa ortalık karışır azıcık susayım o zaman ama tecrube olarak diyim sana sadece anla test edilmiş yani itinayla

Bu konuda sonuna kadar arkandayım

lakin cinsiyet ayrımcılığı yaptığımı düşünmesin kimse boş yere linç yemeyelim her iki taraf içinde sabır bir yere kadar malesef çok üzücü bir durum.
Konu başlığı çok güzel lakin konu kategorisi değişebilecek bir konu olabilir, önemli olan bu görüntüdeki olay değil benim gözümde. Erkeğe şiddet her alanda yapılıyor hatta cinsiyetsizleştirme çabaları bile hükmümüzü ortadan kaldırmaya yönelik. Bu konuda acil adımlar şart
Yorumlaman ve yaklaşımın gayet güzel artık neredeyse kimse bulaşmıyor ciddi bir ilerleyişe bir çok etkenden dolayı bu konulara girmek istemiyorum sonra çok uzuyor gidiyor bu mesele