iyovi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda sonuna kadar arkandayım lakin cinsiyet ayrımcılığı yaptığımı düşünmesin kimse boş yere linç yemeyelim her iki taraf içinde sabır bir yere kadar malesef çok üzücü bir durum.


Yorumlaman ve yaklaşımın gayet güzel artık neredeyse kimse bulaşmıyor ciddi bir ilerleyişe bir çok etkenden dolayı bu konulara girmek istemiyorum sonra çok uzuyor gidiyor bu mesele
Eyvallah Kardeşim, biz bizim gibi düşünenlerle birlikte olabilsek zaten yeteriz de artarız da kırıntılarımıza.