kadınlara şiddet daha yoğunlukta olduğu için kadına şiddet bir tamlama oldu ama aslında şiddetin cinsiyeti yoktur ve aradaki fark medyanın yansıttığı gibi değildir. Erkeğin kadına şiddeti, erkeğin erkeğe şiddeti gibi "şiddet" kelimesinin önüne cinsiyet eklenmesi bana hep saçma gelmiştir. Şiddet şiddettir. Toplumsal şiddet diyebiliriz en fazla. Toplumsal şiddet nasıl azaltılabilir, neler yapmalıyız.. şeklinde kullanmalıyız bence.