Senelerdir kadına şiddet başlıklarını eleştiririm. Şiddet şiddettir! Kadını, erkeği, çocuğu, yaşlısı olmaz. Bunu kafada oturtmadığımız sürece kadının erkeğe yaptığı şiddete böyle güler dalga geçeriz. Tam tersi olsaydı şimdi tüm sosyal medya ayaktaydı. Ya da erkeğin, erkeğe şiddet uyguladığı bir senaryo olsaydı sanki film sahnesi seyrediyor gibi seyredip geçerdik değil mi?