• 12-05-2009, 01:47:39
    #19


    Ahh ahh ne oynardık ya
  • 12-05-2009, 01:50:30
    #20
    o caprisun mudur nedir onu ne ayağımızla patlatırdık yav, tadıda iğrençti gerçi portakallısının
  • 12-05-2009, 01:56:12
    #21
    Guzel ve neseli gunlerdi... Film seridi gibi gecti repledim konuyu duygulandim simdi.
  • 12-05-2009, 02:09:47
    #22
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o caprisun mudur nedir onu ne ayağımızla patlatırdık yav, tadıda iğrençti gerçi portakallısının
    aynen la okulda patlatırdık kendimizi birşey sanardık.

    Taso konusunda unutmadığım anım ise,

    Tasoların ve Pokemon'un en favori olduğu zaman, okul müdürü istiklal marşından önce tüm okulda taso avına çıkartmıştı öğretmenleri. Yakalanan tüm tasolar birkaç çöp poşetine koyulup atılması için o gün nöbetçi olan öğrencilere verilmişti ( ben ve bi kız )

    Hoca bilmiyorki en deli tasoculardan biri benim hiç birini ziyan etmeyerek herkes okuldan gidince zulamdan çıkarıp mahalledeki çocuklara kapış yapmıştım
  • 12-05-2009, 02:25:06
    #23
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o caprisun mudur nedir onu ne ayağımızla patlatırdık yav, tadıda iğrençti gerçi portakallısının
    Evet ben de tadını hiç sevmezdim sırf patlatmak için alırdım. Önce hüplet, sonra gümlet.
  • 12-05-2009, 02:52:30
    #24


    Dönemin en kaliteli ve popüler saati

    Ahmet : Bak xx liraya Casio Aldım hemde su geçirmiyor.
    Osman : Isığını bi yaksana bakım.

    Diğer resimlerde müthiş
  • 12-05-2009, 03:08:56
    #25
    Nerden gelişti şu teknoloji. Resmen bilgisayarın başına çakılı kaldık.
    Eskiden Eti Puf alır taso oynardık sabahları He-Man izlerdik.
    Gözlerim yaşardı.