o caprisun mudur nedir onu ne ayağımızla patlatırdık yav, tadıda iğrençti gerçi portakallısının
aynen la

okulda patlatırdık kendimizi birşey sanardık.
Taso konusunda unutmadığım anım ise,
Tasoların ve Pokemon'un en favori olduğu zaman, okul müdürü istiklal marşından önce tüm okulda taso avına çıkartmıştı öğretmenleri. Yakalanan tüm tasolar birkaç çöp poşetine koyulup atılması için o gün nöbetçi olan öğrencilere verilmişti ( ben ve bi kız )
Hoca bilmiyorki en deli tasoculardan biri benim

hiç birini ziyan etmeyerek herkes okuldan gidince zulamdan çıkarıp mahalledeki çocuklara kapış yapmıştım