Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o caprisun mudur nedir onu ne ayağımızla patlatırdık yav, tadıda iğrençti gerçi portakallısının
Evet ben de tadını hiç sevmezdim sırf patlatmak için alırdım. Önce hüplet, sonra gümlet.