• 11-05-2009, 01:11:48
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Capri-Sun en çok portakallısını severdim tadı halen damağımda He-Man çizgi filmini de çok severdim evde kılıcı halen duruyor
  • 11-05-2009, 01:13:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Mario hariç hiç birini hatırlamadım Daha toyuz
  • 11-05-2009, 01:16:00
    #12
    Üyeliği durduruldu

    vay be çocukluğumun oyunu.
  • 11-05-2009, 01:24:20
    #13
    vallahi bende duygulandım
  • 11-05-2009, 01:38:42
    #14
    bu 1 birde lorel ile hardy vardı
  • 11-05-2009, 01:44:10
    #15
    hepsi aklımda ne günlerdi

    voltran favorimdi, şimdi küçük olanlar bilmez hangisi voltrandı ))
  • 11-05-2009, 03:58:53
    #16
    15 sene öncesine dönemiyor muyuz ?
  • 12-05-2009, 01:37:39
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 sene öncesine dönemiyor muyuz ?
    yemez maalesef
  • 12-05-2009, 01:42:03
    #18
    Hepsini hatırladım ve içime bir hüzün çöktü.Çocukluğuma dönmenin verdiği burukluk...Zaman dur deme hakkım olsa o yıllardan dışarı çıkmazdım.