Hatırla bakalım :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hatırla bakalım :)
24
●
579
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Hatırla bakalım :)
1
2
3
11-05-2009, 01:11:48
#10
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Capri-Sun en çok portakallısını severdim tadı halen damağımda
He-Man çizgi filmini de çok severdim evde kılıcı halen duruyor
11-05-2009, 01:13:19
#11
JivaL
Üyeliği durduruldu
Mario hariç hiç birini hatırlamadım
Daha toyuz
11-05-2009, 01:16:00
#12
Fear
Üyeliği durduruldu
vay be çocukluğumun oyunu.
11-05-2009, 01:24:20
#13
Vosvos
vallahi bende duygulandım
11-05-2009, 01:38:42
#14
PhiL0sQph3R
bu 1 birde lorel ile hardy vardı
11-05-2009, 01:44:10
#15
axicocuk35
hepsi aklımda ne günlerdi
voltran favorimdi, şimdi küçük olanlar bilmez hangisi voltrandı
))
11-05-2009, 03:58:53
#16
Tias
15 sene öncesine dönemiyor muyuz ?
12-05-2009, 01:37:39
#17
spider58
Üyeliği durduruldu
Tias adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
15 sene öncesine dönemiyor muyuz ?
yemez maalesef
12-05-2009, 01:42:03
#18
teknohaberci
Hepsini hatırladım ve içime bir hüzün çöktü.Çocukluğuma dönmenin verdiği burukluk...Zaman dur deme hakkım olsa o yıllardan dışarı çıkmazdım.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler