Konu
Hatırla bakalım :)
12-05-2009, 01:42:03
#18
teknohaberci
Hepsini hatırladım ve içime bir hüzün çöktü.Çocukluğuma dönmenin verdiği burukluk...Zaman dur deme hakkım olsa o yıllardan dışarı çıkmazdım.