• 04-04-2009, 15:29:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    buna yorum yapmamak imkansız izleyin lütfen
  • 04-04-2009, 15:34:02
    #3
    canı cıkmış arabanın hala gidecem diye debeleniyor : ))
  • 04-04-2009, 15:36:49
    #4
    arabanın istersen herşeyini sök taban,rot ve aksleri sağlam olduktan sonra gider. o arabada o hale geldiğinde üzerinde oynama yapılıp çalıştırılmıştır.o kadar elektirik aksamı var ön tarafında bişey olmaması imkansız.eline sağlık güzelmiş ama
    bu arada aracın videosunun çekildiği yer ankara/batıkent başkent sanayi sitesine doğru gidiyo
  • 04-04-2009, 15:45:36
    #5
    Misafir
    Abi radyoviva diyodum tamda o arkaplanda çalan şarkı vardı bu kadar tesadüf olamaz..

    tofaşa gelince çocuklugumdan beri bilirim o arabayı hatta babamında vardı bitane hemde isminin Türkçe olması daha bi güzel
  • 04-04-2009, 15:48:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Gülünecek bişey göremedim ben, siz neden gülüyorsunuz ?
  • 04-04-2009, 15:52:35
    #7
    gurur duydum. bir şahin sürücüsü olarak gerçekten gurur duydum. ama o araba o hale nasıl gelmiştir onu da düşünmek lazım
    mesela aynı şartlarda bir megane yada astra daha az hasar alırdı sanırım
  • 04-04-2009, 16:07:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu araç trafikte böyle gezerken, trafik polislerimiz napıyordu acaba? 1 tane bile sorumlu vatandaş arayıp durumu bildirmedi mi? O araç trafikte bir kaxaya neden olsaydı gene böyle gülecekmiydiniz merak ettim? Sonuçta memlekette "çekici, kurtarıcı" denen şeyler icat edileli yıllar oldu...
  • 04-04-2009, 16:18:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    araba can çekişiyo