tofaşın üstüne araba tanımam :)
12
●408
- 04-04-2009, 15:36:49arabanın istersen herşeyini sök taban,rot ve aksleri sağlam olduktan sonra gider. o arabada o hale geldiğinde üzerinde oynama yapılıp çalıştırılmıştır.o kadar elektirik aksamı var ön tarafında bişey olmaması imkansız.eline sağlık güzelmiş ama

bu arada aracın videosunun çekildiği yer ankara/batıkent
başkent sanayi sitesine doğru gidiyo
- 04-04-2009, 15:45:36MisafirAbi radyoviva diyodum tamda o arkaplanda çalan şarkı vardı
bu kadar tesadüf olamaz..
tofaşa gelince
çocuklugumdan beri bilirim o arabayı hatta babamında vardı bitane
hemde isminin Türkçe olması daha bi güzel
- 04-04-2009, 16:07:22Üyeliği durdurulduBu araç trafikte böyle gezerken, trafik polislerimiz napıyordu acaba? 1 tane bile sorumlu vatandaş arayıp durumu bildirmedi mi? O araç trafikte bir kaxaya neden olsaydı gene böyle gülecekmiydiniz merak ettim? Sonuçta memlekette "çekici, kurtarıcı" denen şeyler icat edileli yıllar oldu...
