arabanın istersen herşeyini sök taban,rot ve aksleri sağlam olduktan sonra gider. o arabada o hale geldiğinde üzerinde oynama yapılıp çalıştırılmıştır.o kadar elektirik aksamı var ön tarafında bişey olmaması imkansız.eline sağlık güzelmiş ama

bu arada aracın videosunun çekildiği yer ankara/batıkent

başkent sanayi sitesine doğru gidiyo