Bu araç trafikte böyle gezerken, trafik polislerimiz napıyordu acaba? 1 tane bile sorumlu vatandaş arayıp durumu bildirmedi mi? O araç trafikte bir kaxaya neden olsaydı gene böyle gülecekmiydiniz merak ettim? Sonuçta memlekette "çekici, kurtarıcı" denen şeyler icat edileli yıllar oldu...