Konu
tofaşın üstüne araba tanımam :)
04-04-2009, 15:52:35
#7
ecosu
gurur duydum. bir şahin sürücüsü olarak gerçekten gurur duydum. ama o araba o hale nasıl gelmiştir onu da düşünmek lazım
mesela aynı şartlarda bir megane yada astra daha az hasar alırdı sanırım