Nickin iyisini kaptım
62
●5.534
- 30-01-2022, 01:20:12Bence alsaydınız sıkıntı olabilirdiCoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 01:42:09NFT 'yi alınca da sıkıntı olmasınNFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 01:44:36SE0 yu gördüm forum da benimki de öyle birşey ama siz R10 dan bahsediyorsunuz yaptığınız bi reklam foruma zarar verebilirdi mesela 😃CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 01:45:59Sen R10 diye düşünüyorsun biz Ronaldinho10 diye alırdık.NFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 01:51:54Konu çıkılmaz bir hal almadan, teşekkürler tekrardan memnun oldum hocam.CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 01:53:13nick güzel hocam hayırlı olsun bir ara boş vaktinizde göz gezdirin. https://www.r10.net/forum-kurallari/
