NFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SE0 yu gördüm forum da benimki de öyle birşey ama siz R10 dan bahsediyorsunuz yaptığınız bi reklam foruma zarar verebilirdi mesela 😃
Sen R10 diye düşünüyorsun biz Ronaldinho10 diye alırdık.