Konu
Nickin iyisini kaptım
30-01-2022, 01:20:12
#21
NFT
CoderMaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 boştaydı bir zamanlar biz onu almadık
Bence alsaydınız sıkıntı olabilirdi