• 30-01-2022, 01:18:25
    #19
    R10 boştaydı bir zamanlar biz onu almadık
  • 30-01-2022, 01:18:50
    #20
    Forum gergin
  • 30-01-2022, 01:20:12
    #21
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 boştaydı bir zamanlar biz onu almadık
    Bence alsaydınız sıkıntı olabilirdi
  • 30-01-2022, 01:42:09
    #22
    NFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence alsaydınız sıkıntı olabilirdi
    NFT 'yi alınca da sıkıntı olmasın
  • 30-01-2022, 01:44:36
    #23
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NFT 'yi alınca da sıkıntı olmasın
    SE0 yu gördüm forum da benimki de öyle birşey ama siz R10 dan bahsediyorsunuz yaptığınız bi reklam foruma zarar verebilirdi mesela 😃
  • 30-01-2022, 01:45:59
    #24
    NFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SE0 yu gördüm forum da benimki de öyle birşey ama siz R10 dan bahsediyorsunuz yaptığınız bi reklam foruma zarar verebilirdi mesela 😃
    Sen R10 diye düşünüyorsun biz Ronaldinho10 diye alırdık.
  • 30-01-2022, 01:51:54
    #25
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen R10 diye düşünüyorsun biz Ronaldinho10 diye alırdık.
    Konu çıkılmaz bir hal almadan, teşekkürler tekrardan memnun oldum hocam.
  • 30-01-2022, 01:53:13
    #26
    nick güzel hocam hayırlı olsun bir ara boş vaktinizde göz gezdirin. https://www.r10.net/forum-kurallari/
  • 30-01-2022, 01:56:55
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun, hoşgeldiniz sayın NFT.