CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NFT 'yi alınca da sıkıntı olmasın
SE0 yu gördüm forum da benimki de öyle birşey ama siz R10 dan bahsediyorsunuz yaptığınız bi reklam foruma zarar verebilirdi mesela 😃