Konu
Nickin iyisini kaptım
30-01-2022, 01:51:54
#25
NFT
CoderMaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen R10 diye düşünüyorsun biz Ronaldinho10 diye alırdık.
Konu çıkılmaz bir hal almadan, teşekkürler tekrardan memnun oldum hocam.