CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen R10 diye düşünüyorsun biz Ronaldinho10 diye alırdık.
Konu çıkılmaz bir hal almadan, teşekkürler tekrardan memnun oldum hocam.