• 13-07-2016, 01:43:29
    #1
    Çanakkale'de rastladığım iri kıskaçlı böcek. Yerel halkı bu böcekten çok var diyor. İsmini bilen var mı?
    Neredeyse çakmak boyunda. Flash ile fotoğraf çekince dondu kaldı.












  • 13-07-2016, 02:11:26
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu böcek ısırıp o bölgeyi kanatacak bir böceğe benziyor nasıl cok varmış yani evlerde filan mı?
  • 13-07-2016, 02:23:48
    #3
    Geyik böceği diye biliyorum, piknikte denk geldim. Çam ağacının altında mangalı sallarken omzumda bir anda konmuştu. İlk defa böyle bir şey ile denk gelmiştim elimin tersiyle atmaya çalışıyorum vurdukça benim elim acıyordu çok garip bir hayvan. yemin ederim şundaki karizma bende yok

    edit: flashı görünce poz vermeye başlamış helal olsun

    edit:
    https://www.youtube.com/watch?v=ZIFden87-QI
  • 13-07-2016, 11:36:41
    #4
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geyik böceği diye biliyorum...]
    Teşekkür ederim. Burada mok böceği diyorlar. Kafayı tezeğe gömüyormuş.

    Evet uçuyormuş. Tırsmamın diğer nedeni

    Geyik böceği diyor musunuz dedim, mokun kibarı geyik mi olmuş dediler

    Hayvan tezeklerinin olduğu yerlerde ve kırsalda varmış. Şehir içinde varmış. Evlerde görmemişler. Fotoğrafları ev bahçesinde çektim :-o

    Çanakkale ormanlık yerde geyikler var. Bu böcek nasıl bir genetik bilemedim
  • 13-07-2016, 12:02:00
    #5
    Zararsız hayvandır hocam genelde geceleri ışığa gelir gündüzleri zaten dışarda bulamazsınız Havadada fazla uçamaz hemen düşer
  • 13-07-2016, 12:11:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    loldeki khazix bu
  • 13-07-2016, 14:01:03
    #7
    Çok garip ilk defa gördüm evdekilere gösterdim onlarda ilk defa görmüşler Çanakkalenin hangi tarafına gittiniz hocam Burda yeni bir böcek türedi böyle karınca gibi ama kanatlı zor ölüyor ısırınca etini koparıyor onlardan bulursam fotosunu atarım
  • 13-07-2016, 14:22:40
    #8
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok garip ilk defa gördüm evdekilere gösterdim onlarda ilk defa görmüşler Çanakkalenin hangi tarafına gittiniz hocam Burda yeni bir böcek türedi böyle karınca gibi ama kanatlı zor ölüyor ısırınca etini koparıyor onlardan bulursam fotosunu atarım
    Merkez musalar kızılkeçili bölgesinde gördüm. Orada sordum.
    Kayınvalide merkezde oturuyor o iyi biliyor.

    Şehitlik bölgesinde karıncaları göstermişlerdi. Kırmızı karıncaya bak bu İngiliz askerine benziyor şu Fransız olanla çok kavga eder demişlerdi. Yanyana koyunca gerçekten kavgaya tutuştular. Karıncası bile ilginç.
  • 13-07-2016, 14:29:22
    #9
    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merkez musalar kızılkeçili bölgesinde gördüm. Orada sordum.
    Kayınvalide merkezde oturuyor o iyi biliyor.

    Şehitlik bölgesinde karıncaları göstermişlerdi. Kırmızı karıncaya bak bu İngiliz askerine benziyor şu Fransız olanla çok kavga eder demişlerdi. Yanyana koyunca gerçekten kavgaya tutuştular. Karıncası bile ilginç.
    Bunun tek bir açıklaması var Bu böcekler feribotla karşı tarafa geçememiş eceabattayım ben Şehitlik tarafında karıncalar evet var ama uçanı ilk defa gördüm