StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geyik böceği diye biliyorum...]
Teşekkür ederim. Burada mok böceği diyorlar. Kafayı tezeğe gömüyormuş.

Evet uçuyormuş. Tırsmamın diğer nedeni

Geyik böceği diyor musunuz dedim, mokun kibarı geyik mi olmuş dediler

Hayvan tezeklerinin olduğu yerlerde ve kırsalda varmış. Şehir içinde varmış. Evlerde görmemişler. Fotoğrafları ev bahçesinde çektim :-o

Çanakkale ormanlık yerde geyikler var. Bu böcek nasıl bir genetik bilemedim