• 13-07-2016, 14:35:25
    #10
    Güzel poz vermiş
  • 13-07-2016, 23:16:11
    #11
    hehe. siz birde doğudakileri görün. sarı ömer diye lanet bir heywan var. değil insanı fili devirir. bildiğin et yiyor.

  • 15-07-2016, 20:44:01
    #12
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehe. siz birde doğudakileri görün. sarı ömer diye lanet bir heywan var. değil insanı fili devirir. bildiğin et yiyor.

    Sarı kız deniyor genelde. Akrepten zehirliymiş sanırım.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-07-2016, 01:33:43
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehe. siz birde doğudakileri görün. sarı ömer diye lanet bir heywan var. değil insanı fili devirir. bildiğin et yiyor.

    Allah yardımcınız olsun hocam nasıl bu hayvanlarla mücadele ediliyor bunları zehirleyen ilaçlar varmı?
  • 16-07-2016, 01:44:47
    #14
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sarı kız deniyor genelde. Akrepten zehirliymiş sanırım.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    evet akrebi rahatlıkla yiyorlar.

    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcınız olsun hocam nasıl bu hayvanlarla mücadele ediliyor bunları zehirleyen ilaçlar varmı?
    Ben bir mücadele yöntemi bilmiyorum. ama sanırım en iyisi postalla üstüne basmak tabi hızlı olmak lazım. ısırırsa yaşamak için pek vaktiniz olmuyor.
  • 16-07-2016, 01:46:08
    #15
    Üyeliği durduruldu
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet akrebi rahatlıkla yiyorlar.



    Ben bir mücadele yöntemi bilmiyorum. ama sanırım en iyisi postalla üstüne basmak tabi hızlı olmak lazım. ısırırsa yaşamak için pek vaktiniz olmuyor.
    Bu böcek evlerdede mi var hocam yoksa genelde kırsal kesimlerde köylerde filanmı var? eğer evlerde varsa cok rahat uykuda filan ısırıp öldürebilir dediğinize göre.
  • 16-07-2016, 01:48:20
    #16
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu böcek evlerdede mi var hocam yoksa genelde kırsal kesimlerde köylerde filanmı var? eğer evlerde varsa cok rahat uykuda filan ısırıp öldürebilir dediğinize göre.
    dağlık, kırsal kesimde. kent merkezinde zaten yok. ama hakkari ve civarında çok sık rastlanıyormuş.
  • 17-07-2016, 14:26:05
    #17
    sakaryada da bir uçan böcek türü var bunun yarısından biraz büyüktür ve kıskaçları çengelli. Tuttu mu ayıramazsınız ete falan giriyor. Uçması zaten olayı bitiren nokta. Benim gibi sevmiyorsanız böcekleri Allah sabır versin.
  • 30-07-2016, 01:13:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    aynen bizim rizede de var bundan birçok yerde ismi *** böceği olarak geçmekte zararlımı onu bilmiyorum