Çanakkale böceği
17
●3.809
- 13-07-2016, 23:16:11hehe. siz birde doğudakileri görün. sarı ömer diye lanet bir heywan var. değil insanı fili devirir. bildiğin et yiyor.
- 15-07-2016, 20:44:01Sarı kız deniyor genelde. Akrepten zehirliymiş sanırım.CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 16-07-2016, 01:33:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Allah yardımcınız olsun hocam nasıl bu hayvanlarla mücadele ediliyor bunları zehirleyen ilaçlar varmı?CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2016, 01:44:47evet akrebi rahatlıkla yiyorlar.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir mücadele yöntemi bilmiyorum. ama sanırım en iyisi postalla üstüne basmak tabi hızlı olmak lazım. ısırırsa yaşamak için pek vaktiniz olmuyor.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-07-2016, 01:46:08Üyeliği durdurulduBu böcek evlerdede mi var hocam yoksa genelde kırsal kesimlerde köylerde filanmı var? eğer evlerde varsa cok rahat uykuda filan ısırıp öldürebilir dediğinize göre.CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2016, 01:48:20dağlık, kırsal kesimde. kent merkezinde zaten yok. ama hakkari ve civarında çok sık rastlanıyormuş.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle