sakaryada da bir uçan böcek türü var bunun yarısından biraz büyüktür ve kıskaçları çengelli. Tuttu mu ayıramazsınız ete falan giriyor. Uçması zaten olayı bitiren nokta. Benim gibi sevmiyorsanız böcekleri Allah sabır versin.