constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sarı kız deniyor genelde. Akrepten zehirliymiş sanırım.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
evet akrebi rahatlıkla yiyorlar.

Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcınız olsun hocam nasıl bu hayvanlarla mücadele ediliyor bunları zehirleyen ilaçlar varmı?
Ben bir mücadele yöntemi bilmiyorum. ama sanırım en iyisi postalla üstüne basmak tabi hızlı olmak lazım. ısırırsa yaşamak için pek vaktiniz olmuyor.