metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merkez musalar kızılkeçili bölgesinde gördüm. Orada sordum.
Kayınvalide merkezde oturuyor o iyi biliyor.

Şehitlik bölgesinde karıncaları göstermişlerdi. Kırmızı karıncaya bak bu İngiliz askerine benziyor şu Fransız olanla çok kavga eder demişlerdi. Yanyana koyunca gerçekten kavgaya tutuştular. Karıncası bile ilginç.
Bunun tek bir açıklaması var Bu böcekler feribotla karşı tarafa geçememiş eceabattayım ben Şehitlik tarafında karıncalar evet var ama uçanı ilk defa gördüm