en düşük ne kadara açarsınız
oto aksesuar sitesi...
1000 tane konu açacak var mı?
15
●1.034
- 29-08-2007, 23:16:52Üyeliği durduruldu1000 konuya 50ytl fazla mı? Konuları bulmak var,konuları kopyalamak var,yapıştırmak var,düzenlemek var. 50 YTL az bile.Ama piyasayı bazıları hırs için acayip düşürdü.Eğer 50ytl'den düşük yapacak birini bulursan banada yolla.
- 30-08-2007, 00:06:22ucuz diye 3000 tane mi ne konu açtırdım,pişman oldum.işin normal fiyatı neyse onla çalış kardeş,ucuza kaçma
ucuza yapıyor diye herkes veriyor işi,adamda biran önce yapayım da paramı alayım diye baştan savma yapıyor işi.ugraş dur ondan sonra....(lafım işini düzgün yapanlara degil tabi)
ucuza yapıyor diye herkes veriyor işi,adamda biran önce yapayım da paramı alayım diye baştan savma yapıyor işi.ugraş dur ondan sonra....(lafım işini düzgün yapanlara degil tabi)