ucuz diye 3000 tane mi ne konu açtırdım,pişman oldum.işin normal fiyatı neyse onla çalış kardeş,ucuza kaçma ucuza yapıyor diye herkes veriyor işi,adamda biran önce yapayım da paramı alayım diye baştan savma yapıyor işi.ugraş dur ondan sonra....(lafım işini düzgün yapanlara degil tabi)