• 30-08-2007, 00:20:54
    #10
    50YTL bence de normal, hatta az bile. Şüphesiz daha ucuza yapanları bulabilirsin ama arkadaşların da söylediği gibi kaliteli bir iş çıkmayabilir.
  • 30-08-2007, 13:14:56
    #11
    Misafir
    Yakında Anlar Ama Geç Olur
  • 30-08-2007, 13:36:25
    #12
    bir ara postçuluk yapmaya karar verdim ama baktımki adamlar m.konu çıkardılar. ameleler bile daha kolay ve fazla kazanıyolar
  • 30-08-2007, 13:46:25
    #13
    Misafir
    Aynen Bende ENKiDU
  • 30-08-2007, 14:03:20
    #14
    Üyeliği durduruldu
    tyranid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 çok fazla
    bir falım sakıza yaparım.. falı içinde olacak ama.
  • 30-08-2007, 14:13:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    1000 konu en az 70 ytl olması lazım eğer gözü kapalı açmasını istemiyorsanız konuları açan kişinin
  • 30-08-2007, 17:35:46
    #16
    Üyeliği durduruldu
    50 ytl ye atarım