1000 tane konu açacak var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1000 tane konu açacak var mı?
15
●
1.034
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Freelancer
1000 tane konu açacak var mı?
1
2
30-08-2007, 00:20:54
#10
denizci88
50YTL bence de normal, hatta az bile. Şüphesiz daha ucuza yapanları bulabilirsin ama arkadaşların da söylediği gibi kaliteli bir iş çıkmayabilir.
30-08-2007, 13:14:56
#11
TheKanka
Misafir
Yakında Anlar Ama Geç Olur
30-08-2007, 13:36:25
#12
ENKiDU
bir ara postçuluk yapmaya karar verdim ama baktımki adamlar m.konu çıkardılar. ameleler bile daha kolay ve fazla kazanıyolar
30-08-2007, 13:46:25
#13
TheKanka
Misafir
Aynen Bende
ENKiDU
30-08-2007, 14:03:20
#14
[KaDeSigN]
Üyeliği durduruldu
tyranid adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
50 çok fazla
bir falım sakıza yaparım..
falı içinde olacak ama.
30-08-2007, 14:13:18
#15
Pc_Kopath
Üyeliği durduruldu
1000 konu en az 70 ytl olması lazım eğer gözü kapalı açmasını istemiyorsanız konuları açan kişinin
30-08-2007, 17:35:46
#16
yasomac
Üyeliği durduruldu
50 ytl ye atarım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler