• 27-08-2007, 20:59:35
    #10
    eciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet işsizlikten yakınır biz çalışacak arkadaşlar arıyoz bulamıyoruz amma çelişki var yav valla yazık
    O işsizlikten yakınan insanlar "ne iş olsa yaparım abi" diyenler. Kalifiye eleman açığı bu ülkede her zaman için çok fazladır. Umarım aradığınız özellikte birilerini bulabilirsiniz.
  • 27-08-2007, 21:39:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    vermeyi planladığınız bir maaş var mı ? pm - özel mesaj - email yoluylada yazabilirsiniz buradan belirtmek istemiyorsanız ...
  • 28-08-2007, 02:04:50
    #12
    Üyeliği durduruldu
    aspnin yapabildiği her şeyi php yapabilir.neden asp kodlama yapan birisini arıyorsunuz.
  • 28-08-2007, 02:56:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    eciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet işsizlikten yakınır biz çalışacak arkadaşlar arıyoz bulamıyoruz amma çelişki var yav valla yazık
    artık bu sektörde kimse işsizlikten yakınmıyor. bu forumda gördüğünüz çoğu kişi bir işyerinde kazanacağı paranın kat ve katını kazanıyor.
    Eğer ciddi anlamda çalışacak birisi arıyorsanız şu özellikleri gözden geçirmeniz gerekir;
    1. İş giriş ve çıkış saatleri kesindir, uzama veya kısalma olmaz. (yok iş vardı 10 a kadar kalalım kesinlikle olmaz)
    2. Eğer iş vardıda kalmak gerekir diyorsanız; Firma işi almadan önce webmaster'a "bu işi ne kadar sürede bitirebilirsin" sorusunu sormalıdır. Zaten webmaster verdiği süreyi iş çıkış saatlerine göre verir. Siz webmastera sormadan iş alıp bu iş 3 günde bitecek sabahlayacaz derseniz bu sizin sorununuz olur sabahlayıp web sitesi yaparsınız tek başınıza.
    3. Kolayca çalışacak kişi bulamamanızın genel sebebi bu çalışanlar en fazla 3 ay durabiliyor ondan sonra bu iş saatleri süresi yüzünden kaçıp gidiyor.
    4. Verilecek maaş tam zamanında verilebilmelidir. "Yok müşteri ödemedi, yok sıkışığız bu ay" diyip 1 hafta yada 2 hafta sallanmamalıdır. Webmaster işi yaparken "yok böğrüm ağrıyor 1 hafta sonra yaparım" demiyorsa maaşda aynı şekilde zamanında ödenmelidir.
    5. Sigorta asgari maaş üzerinden değil gerçek maaş üzerinden ödenmelidir.
    6. Prim verilecek deniyorsa primler adam gibi zamanında verilmelidir.
    Size sorum şudur? Bu şartları başından kabul ediyor musunuz? Ediyorsanız emin olun çok kişi başvuracaktır.

    dipnot: zaten yukarıda saydığım özellikleri yapamayan yerler firmayım diğe geçinmesin.
  • 28-08-2007, 03:11:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    kosteberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aspnin yapabildiği her şeyi php yapabilir.neden asp kodlama yapan birisini arıyorsunuz.
    PHP, ASP'nin yaptığı herşeyi yapamaz. Daha düzgün bi unicode desteği bile yok PHP'nin.

    Ama yinede web sitesi hazırlamak için en uygun ve hızlı dil PHP şuan için.
  • 28-08-2007, 03:52:04
    #15
    Üyeliği durduruldu
    muratmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PHP, ASP'nin yaptığı herşeyi yapamaz. Daha düzgün bi unicode desteği bile yok PHP'nin.

    Ama yinede web sitesi hazırlamak için en uygun ve hızlı dil PHP şuan için.
    aspde yaptığın phpde yapılamayacağını düşündüğün bir şey göster deneyim bi.
  • 28-08-2007, 09:20:22
    #16
    saho pm attım. Kosteberk bu güne kadar yaptığımız tüm işleri asp ile yaptık ilerleyen zamanlarda bu projelerde yapılacak değişikliklerde PHP bilen arkadaşımızın çok fazla yardımı olamayacaktır. Ama yeni projelerde PHP ile başlanabilir tabiki eğer ilgileniyorsan PM atabilirsin.
  • 28-08-2007, 09:37:49
    #17
    Slytherin yazdıkların çok güzel ama yaşadığın yerin Türkiye olduğunu unutma.
    1- Yaptığımız işte memur zihniyeti asla olamaz eğer bu zihniyete sahip insanlar varsa onlarda yeni ve yaratıcı fikirler üretemezler. Saat kavramı yaptığımız işte çok değişken olabilir ama onunda tabiki standartları bir düzen olması için var.
    2- Eğer şirketi idare eden kişi manav veya bakkalıktan sonra bu işe başlamamıssa tabiki yanında çalışanlara danışması gereklidir. Ama şirketi yöneten kişi zaten bu işin içinden gelmiş ve işi biliyorsa işlerin kordinasyonu ve timeline'nı verebileceğine inanıyorum. Müşteri ile işin pazarlığı ve detayı konuşulurken bir tarih ve süre ortaya otomatikman çıkar çünki.
    3- Kolayca çalışacak eleman bulamamızın sebebi bulunduğumuz bölge Büyükçekmece'de kalifiye elemanın olmaması veya onlara ulaşamamız. Eleman işe başladıktan sonra başta söylenenler ile sonra yapabildikleri arasında fark yoksa zaten o eleman işte kalıyor ama başta herşeyi yaparım deyip sonra yapamıyorsa o adamdan zaten hayır gelmez 1 ay sonrada olsa gönderilmelidir.
    4- Verilecek maaş tabiki zamanında ödenmeli çünki maaşı alan insanından ona göre ödemesi ve harcaması olacaktır. Ama söylediğin olay müşteri ödemedi olayı günümüzde yaşadığımız en büyük sıkıntı bilmiyorum piyasayı iyi takip ediyormusun ama ülkemizde ciddi bir parasızlık ve kriz var. Bu durumların yaşanmaması kimsenin garanti edebileceği bir şey değil ama planlamayı yaparak bu durumu aşılabilmekte.
    ve yaptığın işlerin ödemesini müşteriden alıyorsun adam seni bir hafta sallarsa yapacağın bir şey olmuyor. Bizim yaptığımız iş sende çok iyi biliyorsunki fabrikasyon üretim değil specifik bir iş ve herkese göre değişebiliyor.
    5- Sigorta ödenebiliyorsa gerçek maaşın dahada üstünde ödenmelidir gelecekte geri dönecek rakamların iyi olması için bu noktada şirketin olanakları çok önemli siz bir elemana 2.000 ytl maaş verin + yemek + 2.000 ytl üstünden sigorta size o elemanın aylık getirisinin tüm giderlerinin üstünde olması gerekli o zmn.
    6- Prim olayını çalışan ekipte hiç denemedim sadece pazarlama ekibinde denedim bir sıkıntı yaşanmıyor maaşı ile birlikte primler neyse alınıyor.

    Bu şartları bir çok firma kabul ederek başlıyor zaten ama değişen ekonomi ve pazar bunların bazılarında sorunlarıda ortaya çıkarıyor. Bu ülkemizin tüm sektörlerindeki sorunu

    Sizde bir şirket kurup onu yönetin bu söylediklerinizin uygulanmasındaki sıkıntıları yaşayın bu kadar kesin konuşamazsınız.
  • 28-08-2007, 14:49:21
    #18
    Üyeliği durduruldu
    eciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Slytherin yazdıkların çok güzel ama yaşadığın yerin Türkiye olduğunu unutma.
    1- Yaptığımız işte memur zihniyeti asla olamaz eğer bu zihniyete sahip insanlar varsa onlarda yeni ve yaratıcı fikirler üretemezler. Saat kavramı yaptığımız işte çok değişken olabilir ama onunda tabiki standartları bir düzen olması için var.
    2- Eğer şirketi idare eden kişi manav veya bakkalıktan sonra bu işe başlamamıssa tabiki yanında çalışanlara danışması gereklidir. Ama şirketi yöneten kişi zaten bu işin içinden gelmiş ve işi biliyorsa işlerin kordinasyonu ve timeline'nı verebileceğine inanıyorum. Müşteri ile işin pazarlığı ve detayı konuşulurken bir tarih ve süre ortaya otomatikman çıkar çünki.
    3- Kolayca çalışacak eleman bulamamızın sebebi bulunduğumuz bölge Büyükçekmece'de kalifiye elemanın olmaması veya onlara ulaşamamız. Eleman işe başladıktan sonra başta söylenenler ile sonra yapabildikleri arasında fark yoksa zaten o eleman işte kalıyor ama başta herşeyi yaparım deyip sonra yapamıyorsa o adamdan zaten hayır gelmez 1 ay sonrada olsa gönderilmelidir.
    4- Verilecek maaş tabiki zamanında ödenmeli çünki maaşı alan insanından ona göre ödemesi ve harcaması olacaktır. Ama söylediğin olay müşteri ödemedi olayı günümüzde yaşadığımız en büyük sıkıntı bilmiyorum piyasayı iyi takip ediyormusun ama ülkemizde ciddi bir parasızlık ve kriz var. Bu durumların yaşanmaması kimsenin garanti edebileceği bir şey değil ama planlamayı yaparak bu durumu aşılabilmekte.
    ve yaptığın işlerin ödemesini müşteriden alıyorsun adam seni bir hafta sallarsa yapacağın bir şey olmuyor. Bizim yaptığımız iş sende çok iyi biliyorsunki fabrikasyon üretim değil specifik bir iş ve herkese göre değişebiliyor.
    5- Sigorta ödenebiliyorsa gerçek maaşın dahada üstünde ödenmelidir gelecekte geri dönecek rakamların iyi olması için bu noktada şirketin olanakları çok önemli siz bir elemana 2.000 ytl maaş verin + yemek + 2.000 ytl üstünden sigorta size o elemanın aylık getirisinin tüm giderlerinin üstünde olması gerekli o zmn.
    6- Prim olayını çalışan ekipte hiç denemedim sadece pazarlama ekibinde denedim bir sıkıntı yaşanmıyor maaşı ile birlikte primler neyse alınıyor.
    Bu şartları bir çok firma kabul ederek başlıyor zaten ama değişen ekonomi ve pazar bunların bazılarında sorunlarıda ortaya çıkarıyor. Bu ülkemizin tüm sektörlerindeki sorunu
    Sizde bir şirket kurup onu yönetin bu söylediklerinizin uygulanmasındaki sıkıntıları yaşayın bu kadar kesin konuşamazsınız.
    2 adet A.Ş ve 1 adet ltd firmasının sahibiyim. Firmalar İnternet ve Bilişim üzerine kuruludur. Çalışanlarıma hiç bir zaman işçi gözü ile bakmadım. Hepsi benim ortağım sayılır. Maaşlarından artı olarak o ay bana kazandırdıkları para üzerinden %25 pay hakkına sahiptirler. Hiç bir zaman bir tanesi bile 18.00 olan çıkış saatinden 5 dk geç çıkmamıştır.

    Şirketin genel yazılım kordinatörü ben olmama rağmen her zaman bir işi almadan önce oturup toplantı yapar ve bir bitim süresi belirleriz. Bu süreyi ben değil onlar belirler.

    Bu forumda beni tanıyan çok nadir kişi var ama Türkiyede internet ve bilişim sektörünün %75'ine girmiş bir kişiyim.