saho pm attım. Kosteberk bu güne kadar yaptığımız tüm işleri asp ile yaptık ilerleyen zamanlarda bu projelerde yapılacak değişikliklerde PHP bilen arkadaşımızın çok fazla yardımı olamayacaktır. Ama yeni projelerde PHP ile başlanabilir tabiki eğer ilgileniyorsan PM atabilirsin.