eciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millet işsizlikten yakınır biz çalışacak arkadaşlar arıyoz bulamıyoruz amma çelişki var yav valla yazık
O işsizlikten yakınan insanlar "ne iş olsa yaparım abi" diyenler. Kalifiye eleman açığı bu ülkede her zaman için çok fazladır. Umarım aradığınız özellikte birilerini bulabilirsiniz.