• 06-06-2010, 10:51:32
    #82
    daha farklı bir çekiliş düzeni yapsaydınız emınım daha iyi olurdu ekranda numaralar kayarken butona basıp durdrurmak bana pek adil ve etik gelmedi yinede çıkan kişi iyi günlerde kullansın...
  • 06-06-2010, 11:08:23
    #83
    Butona ben basmıyorum ki. Belirli bir süre sonunda sanırım 1 dakika sonunda kendi otomatik duruyor. Sadece başlatmak için ben basıyorum.
  • 06-06-2010, 12:30:12
    #84
    bizde şans ne gezer zaten
  • 06-06-2010, 16:39:33
    #85
    1-2 hafta içerisinde yeni hediyeler dağıtıcaz. O zaman olur bakarsın
  • 06-06-2010, 21:54:34
    #86
    ysf1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Butona ben basmıyorum ki. Belirli bir süre sonunda sanırım 1 dakika sonunda kendi otomatik duruyor. Sadece başlatmak için ben basıyorum.
    ozaman kusra bakmayın başarılar diliyorum
  • 07-06-2010, 01:14:04
    #87
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun kazanan arkadaşımıza.güzel bir çalışma olmuş.