ysf1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Butona ben basmıyorum ki. Belirli bir süre sonunda sanırım 1 dakika sonunda kendi otomatik duruyor. Sadece başlatmak için ben basıyorum.
ozaman kusra bakmayın başarılar diliyorum