• 05-06-2010, 14:11:23
    #64
    bende katılıyım
  • 05-06-2010, 14:26:24
    #65
    by_cr gerçek isminle başvurman gerekiyor. Yorumunun altına yazdım. Tekrardan başvurabilirsin.
  • 05-06-2010, 14:30:00
    #66
    bende katıldım
  • 05-06-2010, 16:09:48
    #67
    Sana da bol şanslar
  • 05-06-2010, 16:13:43
    #68
    bende katılıyorum
  • 05-06-2010, 16:15:08
    #69
    bende katıldım. umarım herkes için hayırlısı olur.
  • 05-06-2010, 17:18:32
    #70
    Hepinize başarılar dilerim
  • 05-06-2010, 21:04:13
    #71
    bende katıldım
  • 05-06-2010, 21:10:28
    #72
    Seçtiğin numara alınmış daha önceden. Sitede yorumunun altına yazdım. Başka numara seçebilirsini.