• 05-01-2010, 16:28:52
    #1

    Ortağımla "mail hesapları" işinede girdik, belli günlerde açtığımız mail hesaplarını satıyoruz.

    Minimum 50 Hesap ve katlarını satıyoruz.
    İhtiyac varsa hesap sayılarını çoğaltabiliriz.
    Mail hesabı açtığımız siteler Mynet , Hotmail(Msn)


    - Türkçe hesaplar açıyoruz.
    - Hesapları sıfır olarak teslim ediyoruz.
    - Bay , Bayan , Sallama Karakter hesaplar açıyoruz.
    - 50 Hesap isteyen kişiye açılan 50hesabın şifreleri aynı olarak açıyoruz.
    - Gizli soruları sallamasyon yapıyoruz "asdasdqdqwe" bu yüzden gizli soru & cevapları veremiyoruz işi uzatıyor.



    Gmail açmıyoruz tel onayı istediği için.
    100 Gmail.com Hesabı =
    50 TL
    50 Gmail.com Hesabı = 25 TL
    (tane birim fiyatı 50 Kuruş)


    100 Hotmail.com Hesabı = 30 TL
    50 Hotmail.com Hesabı = 15 TL
    (tane birim fiyatı 35 Kuruş)


    100 Mynet.com Hesabı = 20 TL
    50 Mynet.com Hesabı = 10 TL
    (tane birim fiyatı 20 Kuruş)


    100 Partner Hesabı = 75 TL
    50 Partner Hesabı = 40 TL
    (Her üyeliğe 3 resim girilir.
    Hobiler , ilgiler alakalar doldurulur adres vb. uzun bilgiler varsa doldurulmaz.
    Üyelikleri açtığımız kullanıcı girişleri/şifreleri .txt olarak teslim ederiz, gizlisoru&cevap bulunmaz onlarıda eklememiz zaman kaybına girer ve ücret dahada artar)
  • 05-01-2010, 16:36:05
    #2
    Ortağımla "mail hesapları , fake hesap" işinede girmiş bulunuyoruz.

    NOT: Bellli günlerde açtığımız mail hesaplarını satıyoruz.Hergün, hergece hesap açabilme imkanımız fazla yok günlük 100/200 Hesap açabiliriz en fazla.
  • 07-01-2010, 12:53:31
    #3
    Arkadaslar konu hala gunceldir.
  • 07-01-2010, 21:52:36
    #4
    helal olsun çok güzel yapmışsın arkadaşım.konu hoşuma gitti ..
  • 07-01-2010, 22:37:03
    #5
    HodriMeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal olsun çok güzel yapmışsın arkadaşım.konu hoşuma gitti ..
    Konuyu açtık görselliğe önem verdik işe verdiğimiz önem gibi fakat 3(üç)gün oldu talep yok sanırım konuyu kitleticez
  • 07-01-2010, 22:39:45
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Görsellik gerçekten çok güzel. Gözlemlediğim kadarıyla fake hesap açtıran çok sıklıkla bulunmuyor o yüzden sabretmeniz gereken bir iş bu. Yalnız benim anlamadığım şey var niçin fake hesap açtırma itiyacı duyar insanlar anlamıyorum
  • 07-01-2010, 22:57:26
    #7
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görsellik gerçekten çok güzel. Gözlemlediğim kadarıyla fake hesap açtıran çok sıklıkla bulunmuyor o yüzden sabretmeniz gereken bir iş bu. Yalnız benim anlamadığım şey var niçin fake hesap açtırma itiyacı duyar insanlar anlamıyorum

    Gerek duymalarinin sebebi;

    Mesela bir arkadaslik sitesi actiniz icinde hic bir uye yok bu siteye kim uye olur?
    - Kimse.

    Iste o yuzden fake hesap actirip sitenin dolu gorunmesini sagliyarak uye toplamalarina yardimci oluyorlar.
  • 07-01-2010, 22:59:06
    #8
    Hadi o tamam da hotmail, gmail veya mynet hesabı neden açtırılır buna yarım gün kafa yordum ama mantıklı hiçbirşey gelmedi aklıma

    Eğer konuyu kirlettiğimi düşünüyorsanız mesajlarımı silip özelden devam edebiliriz
  • 07-01-2010, 23:05:21
    #9
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi o tamam da hotmail, gmail veya mynet hesabı neden açtırılır buna yarım gün kafa yordum ama mantıklı hiçbirşey gelmedi aklıma

    Eğer konuyu kirlettiğimi düşünüyorsanız mesajlarımı silip özelden devam edebiliriz
    Guzel soru aslinda onun nedenini bende pek bilmiyorum daha onceden bu isi cok yaptik ve isi aldigimiz kisilere bunu sorduk fakat nedenini sormayin soyliyemem seklinde cevap verdiler.
    Artik bizde sormuyoruz ne yaptiklarini sadece isimizi yapiyoruz.