webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi o tamam da hotmail, gmail veya mynet hesabı neden açtırılır buna yarım gün kafa yordum ama mantıklı hiçbirşey gelmedi aklıma

Eğer konuyu kirlettiğimi düşünüyorsanız mesajlarımı silip özelden devam edebiliriz
Guzel soru aslinda onun nedenini bende pek bilmiyorum daha onceden bu isi cok yaptik ve isi aldigimiz kisilere bunu sorduk fakat nedenini sormayin soyliyemem seklinde cevap verdiler.
Artik bizde sormuyoruz ne yaptiklarini sadece isimizi yapiyoruz.