Hadi o tamam da hotmail, gmail veya mynet hesabı neden açtırılır buna yarım gün kafa yordum ama mantıklı hiçbirşey gelmedi aklıma

Eğer konuyu kirlettiğimi düşünüyorsanız mesajlarımı silip özelden devam edebiliriz