• 02-11-2009, 17:48:47
    #1
    arkadaşlar reklam alanı satılmıştır...
  • 02-11-2009, 19:11:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    saçma bence çok ucuz bir fiyat bu bilindik birsey bu fiyata verilmez bu işte bence birsey vardir..
  • 02-11-2009, 23:09:48
    #3
    umitweb35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçma bence çok ucuz bir fiyat bu bilindik birsey bu fiyata verilmez bu işte bence birsey vardir..
    Hocam bilip bilmeden yorum yapma, adımız da sanımızda numaramızda belli.
    Ne yapalım 5 milyardan mı verelim reklamı?
    Maksat hem biz kazanlım hem arkadaşlara yardımcı olsun olay bu!
    İnsanlar 1-2 bin ytl ye site alıp satıyorlar, biz reklama 500 ytl istemişiz senelik bence bir anormallik yok.
    O kadar ucuzuna geliyor ise satın al dene, bir yanlışımız çıkarsa yazarsın yoksa bilip bilmeden konuşma.Arkadaşlarında aklını bulandırma...
  • 03-11-2009, 01:08:01
    #4
    hitin geldiğine nasıl garanti verebiliyosunuz bu hit googleden de gelebilir başka bi arama motorundanda konuyu baltalamak gibi olmasın şimdi kimse program açıpta çeviri yapmıyo direk internetten sadece belli bi kitleyi kapsar hayırlı satışlar.
  • 03-11-2009, 22:12:04
    #5
    ReiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hitin geldiğine nasıl garanti verebiliyosunuz bu hit googleden de gelebilir başka bi arama motorundanda konuyu baltalamak gibi olmasın şimdi kimse program açıpta çeviri yapmıyo direk internetten sadece belli bi kitleyi kapsar hayırlı satışlar.
    Hocam biz konuşuyorsak elimizde muhakkak istatistiğimiz vardır.
    Hala herkes sözlük kullanıyor, insanlar bilmeden ne kadar atıp tutuyorlar.
    Garanti veriyoruz hocam çünkü bizde benzer sistemi kendi sistemlerimizde uyguluyoruz.
    Bunda anormal bir durum yok, şüpheniz varsa deneme süresi satın alırsınız denersiniz kendi gözlerinizle görürsünüz olay bu kadar.
    Alnımız açık.
  • 03-11-2009, 22:56:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bana kalırsa reklam için gerçekden çok güzel bi alternatif. Zira; webmaster arkadaşlarımızın bir çoğu sözlüğe ihtiyaç duyuyor, babylon'dan sonra benim bildiğim en iyi masaüstü programlarından biriside Moonstar.

    1 yıllık fiyatıda uygun , 1.800.000 download'ın 4/1'i web ile sürekli ilgili olsa 450.000 kişi demektir bu

    Hayırlı satışlar dilerim.
  • 04-11-2009, 00:31:13
    #7
    SoLeNZa.NeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kalırsa reklam için gerçekden çok güzel bi alternatif. Zira; webmaster arkadaşlarımızın bir çoğu sözlüğe ihtiyaç duyuyor, babylon'dan sonra benim bildiğim en iyi masaüstü programlarından biriside Moonstar.

    1 yıllık fiyatıda uygun , 1.800.000 download'ın 4/1'i web ile sürekli ilgili olsa 450.000 kişi demektir bu

    Hayırlı satışlar dilerim.
    hocam pm'inizi cevapladım.
  • 04-11-2009, 01:09:49
    #8
    ODESA çok güzel yazılımlarınız var gerçekten.
    Sizi desteklemeleri ve sponsor olmaları gerekirken bu fiyata bile çamur atan varsa Türkiye'de emeğe yazık diyorum. Geçenlerde de bir programı satamamıştınız sanırım ömür boyu lisansli.

    Hayırlı Satışlar
  • 04-11-2009, 01:28:13
    #9
    sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ODESA çok güzel yazılımlarınız var gerçekten.
    Sizi desteklemeleri ve sponsor olmaları gerekirken bu fiyata bile çamur atan varsa Türkiye'de emeğe yazık diyorum. Geçenlerde de bir programı satamamıştınız sanırım ömür boyu lisansli.

    Hayırlı Satışlar
    güzel temennileriniz için çok teşekkür ederim, sağolun.
    evet 20 ytl ye ömür boyu lisanslı bir yazılım ekledik r10'da satılmadı.
    sağlık olsun, ama gerçekten Moonstar üzerine sağlam bir sponsor almak istiyoruz fiyat uygun, reklamı veren arkadaşta temiz reklam verirse bizden mutlusu olmayacak.
    selamlar