sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ODESA çok güzel yazılımlarınız var gerçekten.
Sizi desteklemeleri ve sponsor olmaları gerekirken bu fiyata bile çamur atan varsa Türkiye'de emeğe yazık diyorum. Geçenlerde de bir programı satamamıştınız sanırım ömür boyu lisansli.

Hayırlı Satışlar
güzel temennileriniz için çok teşekkür ederim, sağolun.
evet 20 ytl ye ömür boyu lisanslı bir yazılım ekledik r10'da satılmadı.
sağlık olsun, ama gerçekten Moonstar üzerine sağlam bir sponsor almak istiyoruz fiyat uygun, reklamı veren arkadaşta temiz reklam verirse bizden mutlusu olmayacak.
selamlar