saçma bence çok ucuz bir fiyat bu bilindik birsey bu fiyata verilmez bu işte bence birsey vardir..
Hocam bilip bilmeden yorum yapma, adımız da sanımızda numaramızda belli.
Ne yapalım 5 milyardan mı verelim reklamı?
Maksat hem biz kazanlım hem arkadaşlara yardımcı olsun olay bu!
İnsanlar 1-2 bin ytl ye site alıp satıyorlar, biz reklama 500 ytl istemişiz senelik bence bir anormallik yok.
O kadar ucuzuna geliyor ise satın al dene, bir yanlışımız çıkarsa yazarsın yoksa bilip bilmeden konuşma.Arkadaşlarında aklını bulandırma...