umitweb35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saçma bence çok ucuz bir fiyat bu bilindik birsey bu fiyata verilmez bu işte bence birsey vardir..
Hocam bilip bilmeden yorum yapma, adımız da sanımızda numaramızda belli.
Ne yapalım 5 milyardan mı verelim reklamı?
Maksat hem biz kazanlım hem arkadaşlara yardımcı olsun olay bu!
İnsanlar 1-2 bin ytl ye site alıp satıyorlar, biz reklama 500 ytl istemişiz senelik bence bir anormallik yok.
O kadar ucuzuna geliyor ise satın al dene, bir yanlışımız çıkarsa yazarsın yoksa bilip bilmeden konuşma.Arkadaşlarında aklını bulandırma...