• 12-08-2025, 11:21:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Cümleten selamlar arkadaslar hardsozluk.com sitemiz için gonüllü sözlük düzeninden anlayan mod alımı yapılacatır.

    Nedir bu hard sozluk ?

    Hard Sözlük, kelimelerin gücüne ve özgürlüğüne inananların buluşma noktasıdır. Burada yazılan her cümle, bir fikrin yansımasıdır. Biz sansüre, kopya düşüncelere ve yapmacık samimiyete karşıyız.
    “İncitmez, Acıtır” sloganımız boşuna değil; biz kimseye saldırmayız ama gerçeği söyleriz. Gerçekler bazen tatlıdır, bazen sert… Bizim işimiz tatlıyı şekerlemek değil, olduğu gibi sunmak.

    Hard Sözlük’te;
    Kendi başlıklarını açabilir,
    Fikirlerini özgürce paylaşabilir,
    Gündemdeki olaylara kendi yorumunu katabilirsin.

    Burada yalan yok, sansür yok, yapmacık tavırlar yok.
    Sadece özgürlük, fikir ve kelimeler var.

    Hard Sözlük – İncitmez, Acıtır.
    Gerçeğin sert halini merak eden herkese kapımız açık.
  • 12-08-2025, 12:00:07
    #2
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Konu sahibinin müsadesi varsa bedava çalışmak isteyenler bana da ulaşabilir
  • 12-08-2025, 12:03:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibinin müsadesi varsa bedava çalışmak isteyenler bana da ulaşabilir
    Tabikide
  • 12-08-2025, 12:09:19
    #4
    aynı şekilde banada ulaşabilir gönüllü arkadaşlar
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibinin müsadesi varsa bedava çalışmak isteyenler bana da ulaşabilir
  • 12-08-2025, 12:11:56
    #5
    Amacım konu baltalamak değil, ancak arkadaşların ironik mesajlarını ben daha açık belirteyim. Bu arayış için yanlış platformu kullanıyorsunuz. R10'a takılan insanların böyle bir şey ile ilgileneceklerini sanmam.

    Nacizane tavsiyem, ekşi gibi interaktif sözlüklerden nasıl kitle çekebileceğinizi düşünün. 3-4 yıl önce normal sözlük vardı mesela inanılmaz hızlı tutmuştu.

    Zor sektör ama tutmaz diye bir şey yok, tutar. Önemli olan doğru stratejilerle yol almak.

    Mesela 2019'larda mega sözlük vardı R10'a reklam vermişti. Doğru düzgün geri dönüş alamadı diye hatırlıyorum.
  • 12-08-2025, 12:17:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Lawliet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacım konu baltalamak değil, ancak arkadaşların ironik mesajlarını ben daha açık belirteyim. Bu arayış için yanlış platformu kullanıyorsunuz. R10'a takılan insanların böyle bir şey ile ilgileneceklerini sanmam.

    Nacizane tavsiyem, ekşi gibi interaktif sözlüklerden nasıl kitle çekebileceğinizi düşünün. 3-4 yıl önce normal sözlük vardı mesela inanılmaz hızlı tutmuştu.

    Zor sektör ama tutmaz diye bir şey yok, tutar. Önemli olan doğru stratejilerle yol almak.

    Mesela 2019'larda mega sözlük vardı R10'a reklam vermişti. Doğru düzgün geri dönüş alamadı diye hatırlıyorum.
    evet bedava kelimesini sonradan gördüm hocam r10 modları bile gönüllüyken arkadaslar boş yapmıs ve konu up olmasına sebebiyet verdler bunun için kendilerine teşekkür ederim zaten strateji ve kitlemiz var ve tutar inşallah ama @karamazov; bizi az cok tanır zaten yapacagımızı da bilir onun yaptıgını düşünmüyorum öyle bir kişiliksizlik yaptıysada tamamen kendi kişiliği
  • 12-08-2025, 13:55:36
    #7
    tanımıyorum seni konuyu da anlamadım valla özelden tanıt kendini tanışmış olalım bu vesileyle merak ettim projeni hakkımızda kim ne düşünüyorsada o karaktersizliği kişiliksizliği kendisinde arasın ben burada kimseye kötü bir cümle kurmamışım dikkatli oku
  • 12-08-2025, 14:01:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanımıyorum seni konuyu da anlamadım valla özelden tanıt kendini tanışmış olalım bu vesileyle merak ettim projeni hakkımızda kim ne düşünüyorsada o karaktersizliği kişiliksizliği kendisinde arasın ben burada kimseye kötü bir cümle kurmamışım dikkatli oku
    Bende kötü düşünmedim zaten hocam uzatmaya gerek yok (öyle bir düşüncesi varsa) dedim simdi senin kullandıgın gibi herkes kendisine yakışanı yapar. Tanımak derken ben sizi 3 yıldır forumda görüyorum eminim sizde beni görüyorsunuz bunu kimse inkar edemez ama yinede simdi bu sekilde kalalım.