karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tanımıyorum seni konuyu da anlamadım valla özelden tanıt kendini tanışmış olalım bu vesileyle merak ettim projeni hakkımızda kim ne düşünüyorsada o karaktersizliği kişiliksizliği kendisinde arasın ben burada kimseye kötü bir cümle kurmamışım dikkatli oku
Bende kötü düşünmedim zaten hocam uzatmaya gerek yok (öyle bir düşüncesi varsa) dedim simdi senin kullandıgın gibi herkes kendisine yakışanı yapar. Tanımak derken ben sizi 3 yıldır forumda görüyorum eminim sizde beni görüyorsunuz bunu kimse inkar edemez ama yinede simdi bu sekilde kalalım.