Amacım konu baltalamak değil, ancak arkadaşların ironik mesajlarını ben daha açık belirteyim. Bu arayış için yanlış platformu kullanıyorsunuz. R10'a takılan insanların böyle bir şey ile ilgileneceklerini sanmam.
Nacizane tavsiyem, ekşi gibi interaktif sözlüklerden nasıl kitle çekebileceğinizi düşünün. 3-4 yıl önce normal sözlük vardı mesela inanılmaz hızlı tutmuştu.
Zor sektör ama tutmaz diye bir şey yok, tutar. Önemli olan doğru stratejilerle yol almak.
Mesela 2019'larda mega sözlük vardı R10'a reklam vermişti. Doğru düzgün geri dönüş alamadı diye hatırlıyorum.