• 13-07-2009, 11:53:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaslar forum ve wordpress kurulumlarınızı bedavaya yapacam
    hem referans edinmek hemde bos durmamak için ilk 10 kurulum bedava

    Tema - Eklentiyi duruma gore yapabilirim zamana göre.
  • 13-07-2009, 16:59:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm attım.
  • 13-07-2009, 19:04:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bilgilerinizi Lutfen Herkes Detaylı Verirse Sevinirim neyi ne yapacagım
  • 13-07-2009, 19:36:53
    #4
    Başlıktan sonra gelen 'FREE' kısmını yazmanın mantığı nedir merak ediyorum. 'Bakın ben ilköğretimde öğretilen ingilizceyi öğrendim' demekmi yoksa 'bakın ne kadar marjinalim' anlamındamı?
    Lütfen Türkçeye gereken önemi verelim...
  • 14-07-2009, 03:12:32
    #5
    Tema - Eklentiyi duruma gore yapabilirim zamana göre.
    zaten en önemli kısmı eklenti kurulum 1dklık iş
    böle refernas yapman biraz ilginç geldi
  • 14-07-2009, 18:42:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar birincisi bu işlemleri bilmeyen arkadaşlar olabilir o yuzden yardımcı olabilirim ama eklenti ve tema cogunlukla yapılacak zaten oraya oyle yazdım düzenleyebilirim
    ikincisi de free yazısı ben myo okudum o yuzden ingilizcem var ve ayriyetten sadece turkler girmedigini tahmin ettigim için free yazısını yazdım girip cevirme yaparlar diye bende türkçeyi biliyorum ona kaldıysa ona kaldıysa senin cümlende sorulardaki mı ayrı yazılır turkceye dikkat et demekle olmuyor kendinde edecen.
  • 15-07-2009, 11:23:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Konu kapatılabilir tskler iyilik yapmak iyi degildir
  • 15-07-2009, 12:31:42
    #8
    denizakbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu kapatılabilir tskler iyilik yapmak iyi degildir

    Bende yapıyorum hocam ancak itrate , rep yok bilmem ne gibi karsılıksız amac zaten yardım etmekse bunları istemeninde bir alemi yoktur.Yinede tebrik ederim yardım severliliginiz icin sizi.
  • 15-07-2009, 16:17:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Benimde baska amacım yok suan bi sirketin işlerine baktıgım için sadece bi iki referans olmus olur felan diye baska bi kazancım yok yani bunu da sadece ben degil cok kisi yapıyor .. baska bi amacım yok ama işte turkce yazalım oda buda diye yorumlar yapılması nedeni anlamadım