denizakbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu kapatılabilir tskler iyilik yapmak iyi degildir

Bende yapıyorum hocam ancak itrate , rep yok bilmem ne gibi karsılıksız amac zaten yardım etmekse bunları istemeninde bir alemi yoktur.Yinede tebrik ederim yardım severliliginiz icin sizi.