Başlıktan sonra gelen 'FREE' kısmını yazmanın mantığı nedir merak ediyorum. 'Bakın ben ilköğretimde öğretilen ingilizceyi öğrendim' demekmi yoksa 'bakın ne kadar marjinalim' anlamındamı?
Lütfen Türkçeye gereken önemi verelim...